Η ΠΑΛΙΑ ΜΗΘΥΜΝΑ ΜΑΣ των ασπρόμαυρων εικόνων…

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Άλλες εποχές, άλλοι άνθρωποι, άλλα ήθη… γενικώς…


Ό,τι οραματίστηκε (πέρασαν κιόλας 53 χρόνια …) ο αείμνηστος Μιχαήλ Γούτος, θεμελιωτής της τουριστικής ανάπτυξης (και πορείας) της Μήθυμνας, ήταν να την κάνει αγαπημένο προορισμό καλλιτεχνών και πνευματικών ανθρώπων, πόλο έλξης και πηγή έμπνευσης για τα έργα τους. Αποκούμπι ξεγνοιασιάς, ησυχίας, γαλήνης και ξεκούρασης εκείνων «των σκλάβων του ρολογιού, του χρόνου και της μηχανής».

Ο οραματισμός γίνεται πραγματικότητα
στην κατάμεστη αίθουσα της ιστορικής Λέσχης (20 Οκτωβρίου 1959)

Από τη θεμελίωση του Ξενοδοχείου «Δελφίνια»

Εν τω μεταξύ όλα τα δρομάκια της Μήθυμνας
γεμίζουν από φοιτητές της Σχολής Καλών Τεχνών

Προσωπικότητες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται το χωριό.
Εδώ η Ίνγκριντ Μπέργκμαν

Πολιτιστικές εκδηλώσεις ποιότητας
Η Ραλλού Μάνου και το Χορόδραμά της στο κάστρο (Καλοκαίρι 1962)

Από τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Μηθυμναίου Αργύρη Εφταλιώτη
(Σεπτέμβρης 1963)

Ο Μίκης Θεοδωράκης στο κάστρο. Τον προσφωνεί ο λογοτέχνης Μήτσος Τσιάμης
 (Καλοκαίρι 1964)

Ανδρέας Κυριακού – Κώστας Δούκας, δυο πετυχημένοι δήμαρχοι

Στράτος Δουκάκης (Μηθυμναίος)

4 σχόλια:

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Χαθήκαμε Στράτο, τί κάνετε; Έχω καιεγώ φωτογραφίες από κείνο το καλοκαίρι του 64 είχα έρθει διακοπές απ' το Παρίσι. Όταν έρθεις θα στις δείξω να τις συμπληρώσεις. Έχετε κανένα καλό νέο; Γειά σας.

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα φίλε Στράτο.
Πολύ ωραίο να έχεις τη δύναμη να ξυπνάς τα περασμένα.
Έχω κι΄εγώ ένα κιβώτιο φωτογραφίες και κάπου - κάπου τις σκαλίζω και θυμάμαι. Νάναι άραγε καλό αυτό που κάνουμε;
Νάσαι καλά φίλε μου.

Μηθυμναίος είπε...

@ Δώρα Γιαννάκου-Παρίση, και @ Dennis Kontarinis,

Αγαπητοί μου Δώρα και Ντένη,
Θέλω να διευκρινίσω πως τούτον τον όμορφο και νοσταλγικό τόπο τον έφτιαξε, και μάλιστα με πολύ αγάπη και μεράκι, ο καλός φίλος μου Αντώνης Κυριαζής. Του ανήκει δικαιωματικά.
Είχε την καλοσύνη να μου επιτρέπει, που και που, να βάζω και τις δικές μου πινελιές για να αναδείξουμε μαζί εικόνες εκείνων των ωραίων εποχών και των ειδυλλιακών χρόνων!

Δώρα να διαλέξεις από τις φωτογραφίες σου και να τις κρατήσεις για να τις φτιάξουμε.
Αν με ρωτάς για Μόλυβο, φέτος, δυστυχώς, όχι.

Ντένη δε βλέπω γιατί να μην είναι καλό.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια και σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

ANKYR είπε...

Στράτο μου μπορεί εγώ να το ξεκίνησα αυτό το blog , ανήκει όμως σε όποιον έχει μεράκι με τον Μόλυβο ( και φωτογραφίες !!! ) και πολύ εύκολα μπορεί να γίνει διαχειριστής !
Καλό μήνα !